Bebelușii au nevoie de vitamine și minerale pentru a se dezvolta armonios, motiv pentru care este important ca aceștia să aibă o alimentație echilibrată și sănătoasă. Astăzi îți recomandăm să descoperi care sunt beneficiile piureului de kiwi, dar și cum îl poți prepara.

Începând de la șase luni, poți include în dieta copiilor alimente solide, precum diferite piureuri pregătite din fructe și legume, care sunt, fără doar și poate, o sursă excelentă de vitamine și minerale.

Cum poți pregăti piure de kiwi pentru bebeluși, află mai jos:

Ingrediente necesare:

  • un kiwi curățat, bine copt
    un măr curățat, bine copt

Mărul este un ingredient opțional, motiv pentru care dacă nu vrei să-l folosești poți adăuga puțină apă pentru ca piureul tău să aibă o consistență mai lichidă. De asemenea, specialiștii recomandă merele roșii pentru bebeluși, întrucât cele verzi sunt mai acide.

Curăță fructele, elimină toate semințele, iar apoi trece totul printr-un blender și amestecă bine, pentru a obține consistența dorită. Oferă-i-l copilului tău imediat, înainte de a oxida.

Ce beneficii are piureul de kiwi pentru bebeluși:

Conține o cantitate bogată de fibre

Potrivit nutriționiștilor, piureul de kiwi este o sursă bogată de fibre, care ajută la stimularea tranzitului intestinal și reduc problemele de stomac. Acesta conține, de asemenea, și minerale, printre care potasiu, calciu, fosfor, magneziu, fier, precum și o cantitate mai mică de mangan, cupru și zinc.

Conține o cantitate sporită de vitamina C

De asemenea, kiwi este o sursă bogată de vitamina C, care are numeroase beneficii pentru organism, printre care întărirea sistemului imunitar. Potrivit unui studiu publicat în revista Nutrients, menținând un nivel echilibrat de vitamina C vei reduce șansele de a dezvolta diferite afecțiuni. De asemenea, vitamina C este eficientă pentru a stimula sinteza de colagen, una dintre proteinele care se regăsește într-o cantitate sporită în organism.

Este o sursă bogată de antioxidanți

Kiwi are, de asemenea, proprietăți antioxidante, motiv pentru care împiedică formarea radicalilor liberi în organism și acumularea lor în țesuturi, reducând riscul de îmbolnăvire.

Credit foto: Shutterstock 

Articol citit de 145 persoane