Cum să-ți gestionezi emoțiile copleșitoare și să-ți recapeți autocontrolul

Cum să-ți gestionezi emoțiile copleșitoare și să-ți recapeți autocontrolul

Disponibilitate: Stoc critic

50,00 RON
50,00 RON
  • Retur în 14 zile lucrătoare

  • Transport rapid in tara si UE

  • Deschidere colet la livrare

Detalii

Dezvoltată de Marsha Linehan pentru a trata tulburarea de personalitate borderline, terapia comportamentală dialectică (TCD) s-a dovedit eficientă pentru o multitudine de probleme de sănătate mintală, iar cercetările i-au dovedit eficiența în special în gestionarea emoțiilor copleșitoare și a suferinței psihologice, fără a pierde controlul și a acționa distructiv. Pentru a beneficia de efectele pozitive ale acestei terapii, din cartea de față veți învăța cum să vă dezvoltați abilități în patru mari domenii psihologice:

  • toleranță la stres și suferință
  • prezența conștientă (mindfulness)
  • gestionarea emoțiilor
  • eficientă interpersonală

În Cum să îți gestionezi emoțiile copleșitoare și să-ți recapeți autocontrolul veți descoperi exerciții, pas cu pas, pentru însușirea abilităților fundamentale care să vă ajute să obțineți rezultate reale și durabile, indiferent de experiență personală în aria psihoterapiei. Pentru profesionișți, acesta va fi un ghid neprețuit, pe care îl pot recomandă cu încredere clienților lor în orice faza a terapiei.
*
„Drepturile tale legitime:
1. Ai dreptul să ai nevoie de diverse lucruri de la alte persoane.
2. Ai dreptul să te pui pe ține pe primul loc, uneori.
3. Ai dreptul să simți și să-ți exprimi emoțiile sau durerea.
4. Ai dreptul să fii judecătorul ultim al credințelor tale și să le accepți că legitime.
5. Ai dreptul la opinii și convingeri proprii.
6. Ai dreptul la propria experiență – chiar dacă este diferită de a celorlalți.
7. Ai dreptul să protestezi împotriva oricărui tratament și a oricărei critici pe care le resimți că fiind rele pentru ține.
8. Ai dreptul să negociezi schimbarea.
9. Ai dreptul să ceri ajutor, sprijin emoțional și orice alt lucru de care ai nevoie (chiar dacă nu le obții întotdeauna).
10. Ai dreptul să spui nu; acest lucru nu te transformă într-o persoană rea sau egoistă.
11. Ai dreptul să nu te justifici față de alte persoane.
12. Ai dreptul să nu-ți asumi responsabilitatea pentru problemele altcuiva.
13. Ai dreptul să alegi să nu reacționezi la o situație.
14. Ai dreptul, uneori, să-i incomodezi sau să-i dezamăgeșți pe ceilalți.”
*
„Un număr considerabil de studii sugerează că predispoziția de a ajunge să trăiești emoții intense, copleșitoare este înnăscută. Dar ea poate fi afectată în bună măsură și de traumele sau neglijențele suferite în copilărie. […] Cu toate acestea, faptul că o predispoziție la emoții intense își are adesea originea în moștenirea genetică sau în traume nu înseamnă că această problemă nu poate fi depășită. Mii de oameni au folosit aptitudinile pe care le vei învăța din această carte pentru a obține un control emoțional mai bun. Ei și-au schimbat viața. Și tu ți-o poți schimba.”

„Această carte este structurată în așa fel încât să ușureze învățarea. Fiecare dintre aptitudinile-cheie este tratată în câte două capitole – elemente fundamentale și elemente avansate –, cu excepția prezenței conștiente, căreia i se rezervă un al treilea capitol, cu elemente și mai avansate.”
*
„Viața e grea. Știi deja acest lucru. Însă nu ești blocat/-a sau neajutorat/-a în confruntarea cu emoțiile. Dacă îți dai silința cu adevărat să implementezi aceste aptitudini, te poți aștepta la schimbări ale modului în care reacționezi la propriile sentimente. Acest lucru se întâmplă deoarece […] aptitudinile-cheie pe care le vei învața aici pot afecta rezultatul oricărui conflict și al oricărei supărări și pot modifică efectiv derularea relațiilor tale. Ai toate motivele să fii încrezător/-oare. Tot ce trebuie să faci este să dai pagină și să începi.
 
CUPRINS
INTRODUCERE   11
CAPITOLUL 1 – Aptitudini fundamentale pentru creșterea toleranței la suferinţa   15
CAPITOLUL 2 – Aptitudini avansate de creștere a toleranței la suferință: îmbunătățește clipă prezentă   41
CAPITOLUL 3 – Aptitudini fundamentale de cultivare a prezenței conștiente   73
CAPITOLUL 4 – Aptitudini avansate pentru practicarea prezenței conștiente   95
CAPITOLUL 5 – Aprofundarea prezenței conștiente   127
CAPITOLUL 6 – Aptitudini fundamentale de gestionare a emoțiilor   135
CAPITOLUL 7 – Aptitudini avansate de gestionare a emoțiilor   173
CAPITOLUL 8 – Aptitudini fundamentale pentru eficientă interpersonală   195
CAPITOLUL 9 – Aptitudini avansate pentru eficientă interpersonală   211
CAPITOLUL 10 – Îngemănarea aptitudinilor   235
Bibliografie   238

Titlul original: The Dialectical Behavior Therapy Skills Workbook: Practical DBT Exercises for Learning Mindfulness, Interpersonal Effectiveness, Emotion Regulation & … Tolerance

ISBN: 978-973-111-854-3
Nr. pagini: 240
Cod bară EAN 13: 5948417460060
An apariție: 2021
Coperta: Policromie, carton laminat
Format: 15 x 23 cm.
Limba: Română
Cod bară ediții anterioare: 5948417460053
ISBN ediții anterioare: 978-973-111-680-8

Afişează mai mult
Afişează mai puţin

Părerile clienţilor - 0 recenzii

Nu sunt recenzii la acest produs.


Scrie recenzia ta

Ce notă îi acorzi acestui produs? *


Disclaimer: Rezultatele pot sa difere de la o persoana la alta.
Produs marca Medicinas

Produs marca Medicinas

De 5 ani alaturi de dumneavoastra

58.391 clienti multumiti

Buzamat F. a plasat o comanda acum 34 minute