Legumele și fructele sunt surse excelente de vitamine și minerale, motiv pentru care ar trebui să se regăsească în dieta copiilor. Dacă aceștia nu le acceptă, însă, află la ce trucuri poți apela pentru a le include în alimentație, mai jos.

Potrivit nutriționiștilor, legumele și fructele joacă un rol important în dezvoltarea armonioasă a copiilor, deoarece conțin vitamine și minerale. Acestea pot reduce inflamațiile din organism, întăresc sistemul imunitar și, în plus, susțin dezvoltarea prichindeiilor.

Cum poți să incluzi fructele și legumele în dieta copiilor, află mai jos:

Pregătește piureuri

Piureurile din legume sau chiar și din fructe sunt mai ușor de acceptat de copii și, în plus, există și un extra beneficiu, și anume faptul că poți include în acestea mai multe ingrediente. Alege legume bogate în vitamina C, care ajută la întărirea sistemului imunitar și care reduc riscul de apariție a bolilor infecțioase.

Folosește sos de roșii pentru a ”acoperi” aromele

Sosul de roșii poate fi o alegere inspirată atunci când vrei să ascunzi anumite mirosuri mai puternice. În plus, sosul de roșii conțin nutrienți care previn apariția bolilor de inimă și, în plus, pot ține la distanță anumite tumori maligne, precum cancer de prostată.

Pregătește farfurii apetisante

Lasă-ți creativitatea să se reflecte în farfuria celui mic, întrucât acesta va fi mai atras să mănânce diferite legume ori fructe care au forme inedite.

Nu uita: la fel ca și adulții, copiii trebuie să mănânce fructe și legume în fiecare zi, motiv pentru care nu renunța să le oferi. Se spune că trebuie să încerci de 21 de ori până când un prichinde va accepta un nou aliment.

Credit foto: Shutterstock

Articol citit de 811 persoane