O dietă sănătoasă înseamnă, fără doar și poate, și varietate, motiv pentru care astăzi îți propunem să încerci câteva rețete recomandate bebelușilor care au împlinit șase luni și au început diversificarea.

Nutriționiștii recomandă ca diversificarea, adică introducerea mâncărurilor solide în alimentație, să înceapă la șase luni. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să întrerupi alăptatul, ci că bebelușul poate avea și o masă solidă pe zi, cel puțin.

Ce rețete poți încerca în această perioadă, află mai jos:

Clătite cu fulgi de ovăz și mere

Fulgii de ovăz se numără, fără doar și poate, printre cele mai bune cereale pe care le poți include în dieta unui copil. Aceștia conțin o cantitate mare de fibre, un element esențial pentru îmbunătățirea florei microbiotice.

Ai nevoie de:
- 300 ml de lapte de migdale
- o ceașcă de fulgi de ovăz
- un ou
- o jumătate de măr
- un praf de scorțișoară

Mod de preparare:

Mixează toate ingredientele cu ajutorul unui blender, până obții o compoziție omogenă, iar apoi într-o tigaie încinsă, unsă în prealabil cu ulei de măsline, prăjește clătitele pe ambele părți.

Piure de cartofi și morcovi

Când vine vorba despre dezvoltarea copiilor este important să te asiguri că îi oferi cantitatea necesară de carbohidrați și alți micronutrienți esențiali. Din acest motiv, prepararea piureurilor din fructe și legume este esențială. În plus, ele sunt ușor de pregătit, dar și de acceptat de copii, motiv pentru care n-ar trebui să nu le prepari.

Așadar, tot ce ar trebui să faci este să cureți doi cartofi și un morcov, iar apoi să-i tai sub formă de cubulețe mici și să fierbi totul. Ulterior, mixează bine, până obții consistența unei paste.

Piure de pui, mazăre și fasole verde

Bebelușii au nevoie de proteine în primele luni de viață, motiv pentru care este important să le satisfaci nevoie nutriționale introducându-le în dietă și alimente de origine animale.

Așadar, pentru a prepara un piure care are un conținut bogat de proteine, trebuie doar să pui la cuptor pentru 30 de minute un piept de pui, o ceașcă de mazăre și 100 grame de fasole verde. Lasă totul la gătit, iar apoi mixează totul până obții o pastă omogenă.

Credit foto: Shutterstock

Articol citit de 18 persoane