Ultimele luni au fost dificile pentru tine, însă acum poți să respiri ușurată. Ai născut, copilul este bine, iar tu trebuie să fii în formă pentru provocările ce vor urma. Tocmai de aceea, alimentația este un subiect pe care nu trebuie să-l neglijezi.

Care sunt alimentele pe care trebuie să le consumi după ce ai născut pentru a te recupera rapid, află mai jos:

Supa de pui

Fie că alăptezi sau nu, supa de pui este o adevărată comoară pentru femeile care tocmai au născut. Aceasta este hidratantă și sănătoasă și îi poate oferi organismului tău nutrienții de care are nevoie în procesul de refacere.

Biscuiți sărați

Recomandați chiar și în timpul sarcinii, pentru a ameliora greața, biscuiții sărați rămân prietenii de nădejde și după ce ai născut. Te vor ajuta să-i oferi organismului un boost de energie, iar asta e tot ceea ce ai nevoie în această perioadă.

Fulgi de ovăz cu fructe

La îndemâna oricui și ușor de preparat, fulgii de ovăz cu fructe rămân o variantă de mic dejun sau chiar gustare chiar și după ce ai născut. Aceștia sunt o sursă bogată de fibre, dar și de carbohidrați sănătoși, care sunt benefici pentru sănătate.

Ouă

Ouăle sunt o sursă bogată de proteine, care pot ajuta la calmarea mușchilor. Tocmai de aceea, în primele zile după ce ai născut, poți alege să consumi omletă, ouă fierte sau ouă jumări. Ai grijă, însă, ca acestea să fie bine gătite. Grație conținutului bogat de omega 3, aceștia pot reduce și riscul de depresie post-natală.

Nuci

Bogate în acizi grași Omega-3, nucile sunt recomandate femeilor care au născut, întrucât sunt esențiale pentru organismul care se recuperează. Totodată, ele sunt la îndemâna oricui, așa că le poți consuma ori de câte ori ți-e foame și nu ai timp să gătești.

Mere

Bogate în vitamine și minerale, merele sunt benefice pentru organism, chiar și în cazul femeilor care au născut. Acestea ajută la funcționarea optimă a tractului digestiv și îți oferă un boost de energie.

Articol citit de 78 persoane