Zilele însorite sunt numărate, motiv pentru care ar trebui să profiți de vremea frumoasă și să-ți scoți copiii la picnic. Tocmai de aceea, îți recomandăm să descoperi câteva rețete simple, nutritive, pe care să le încerci.

Să ieși la picnic cu copiii poate fi o adevărată aventură, însă este important să ai un plan în ceea ce privește alimentele pe care le veți lua cu voi. Din acest motiv, ți-am făcut o selecție de rețete simple și nutritive, ideale pentru un picnic cu copii.

Wrap cu salată de pui și avocado

Ingrediente necesare:

- patru tortillas

- 200 grame de piept de pui

- un morcov

- un ardei gras

- 100 grame de porumb

- o salată iceberg

- un avocado

- o rodie

- patru linguri de ulei de măsline

- sare și piper, după gust

- lămâie

Mod de preparare:

Taie pieptul de pui sub formă de cubulețe, condimentează-l cu sare și piper, iar apoi sotează-l puțin în ulei de măsline.

Taie fructul de avocado în două, iar jumătate pasează-l cu o furculiță și amestecă-l cu suc de lămâie, sare, piper și ulei de măsline.

Ulterior, curăță și spală morcovul și taie-l sub formă de fâșii. Toacă și ardeiul cubulețe și salata iceberg. Scoate și boabele de rodie, după care amestecă pieptul de pui cu legumele și porumbul, iar la final adaugă rodia.

Încălzește lipiile și umplele cu salata de pui și cu sosul de avocado, iar apoi rulează-le.

Omletă cu cartofi, ardei și ceapă

Ingrediente necesare:

- patru ouă

- doi cartofi

- două cepe

- un ardei gras

- 50 grame de unt

- sare și piper, după gust

- o legătură de pătrunjel

Mod de preparare:

Curăță ceapa și taie-o sub formă de cubulețe, iar apoi taie și ardeiul.

Cartofii taie-i fie sub formă de cubulețe, fie trece-i prin răzătoare.

Ulterior, bate ouăle cu sare, iar apoi pune untul la topit, într-o tigaie întinsă.

Adaugă ceapa, iar când a căpătat o culoare aurie, adaugă și ardeiul și cartofii.

Când s-au rumenit bine, condimentează cu sare și piper și adaugă și ouăle.

Prăjește totul pe ambele părți, iar apoi servește-o cu pătrunjel verde tocat mărunt.

Sandwich cu ingrediente sănătoase

Un sandwich nu trebuie să fie sinonim cu mâncarea fast-food. Poți alege pâine cu semințe, din făină integrală și să pui pe ea ingrediente sănătoase.

Spre exemplu, o alternativă sănătoasă pentru picnic este sandwichul cu piept de pui, roșii tăiate, ceapă și salată.

Poți, de asemenea, să adaugi și niște felii de brânză ori cașcaval și să pui sandwich-ul la toast, pentru ca brânza să se încălzească.

Articol citit de 50 persoane