Mulți dintre copii adoră să mănânce pizza, însă dacă îți dorești ca aceștia să aibă un stil de viață cât mai sănătos îți propunem să descoperi câteva rețete sănătoase de pizza pentru copii.

Să prepari rețete sănătoase de pizza nu e imposibil, întrucât tot ce trebuie să faci este să alegi ingrediente care au o densitate nutrițională mare, oferind organismului proteine de calitate, vitamine și minerale.

Ce rețete sănătoase de pizza poți încerca, află mai jos:

Pizza Quatro Stagionni

O astfel de pizza conține alimente care proprietăți antioxandate, ce ajută la neutralizarea radicalilor liberi și acumularea lor în țesuturi.

Ingredientele necesare:

  • un aliat proaspăt de pizza
  • anghinare
  • măsline negre
  • ciuperci
  • câteva frunze de busuioc
  • felii de șuncă
  • mozzarella
  • cinci linguri de sos de roșii
  • o linguriță de sos de roșii
  • un praf de oregano

Mod de preparare:

Întinde aluatul de pizza, după care adaugă sosul de tomate, iar apoi așază ingredientele în patru părți.

Pune anghinarea într-o parte, șunca în a doua, iar în a treia busuioc și măsline, în timp ce a în a patra pune ciupercile. Adaugă și mozzarella, după care coace pentru 8-10 minute.

Pizza cu patru feluri de brânză

Brânza este un aliment care conține numeroase proteine. Grație nutrienților, aceasta ajută la îmbunătățirea sănătății musculare și ajută la reducerea riscului de apariție bolilor cronice.

Ingrediente necesare:

  • un aluat proaspăt de pizza
  • o bilă de mozzarella proaspătă
  • 150 grame de brânză
  • 50 grame de parmezan
  • 50 grame de brânză albastră
  • oregano
  • cinci linguri de roșii prăjite

Mod de preparare:

Pentru început, coace aluatul timp de trei minute la 220 grade Celsius, după care adaugă roșiile și brânzeturile. Mai întâi pune mozarella tăiată în felii subțiri, după care brânza proaspătă, dar și brânza albastră. La final, pune parmezanul, pentru a se gratina frumos.

Adaugă și oregano, iar apoi lasă pizza la copt la 180 grade pentru șapte minute. În acest fel, brânza se va topi și va căpăta o crustă subțire, oferind astfel o textură rafinată.

Pizza cu ton și măsline

O altă rețetă de pizza pe care copiii o pot adora este cea cu ton și măsline, care are, de asemenea, proprietăți benefice pentru sănătate, întrucât tonul este o sursă de vitamine de tip B, vitamina D, proteine, fosfor, potasiu, magneziu și acizi grași Omega-3 și Omega-6.

Ingrediente necesare:

  • un aluat de pizza
  • două linguri de sos de pizza
  • 180 grame ton în ulei
  • o lingură de capere
  • 10 măsline negre
  • o ceapă roșie, mică

Mod de preparare:

Întinde aluatul de pizza, după care pune sosul de roșii.

Pune apoi tonul tăiat, condimentat cu sare, piper și oregano. Adaugă și caperele, mozzarella și măslinele.

Coace pentru 10-12 minute, după care servește cu ceapă tocată fâșii și rucola.

Credit foto: Shutterstock

Articol citit de 16 persoane